Die See ist rau

Så... bowlingträning. Slog 101 på första serien, blev sur. Slog 116 på andra serien, blev surare. Sedan ringde mamma Eric och sade att jag har jobb i sommar ifall jag vill, och så var han glad och trevlig så då blev jag glad. Så tredje serien slog jag 203. Det var fint. Jag skall satsa på att försöka slå runt det imorgon, det hade varit sweet som fan att slå 800 på tävling :)

Sedan åkte jag med mamma på stan, så hon har köpt trosor, sprit, hårsnoddar och en bok åt mig. Stalingrad! Får lägga den i kö, så fort jag är klar med Auschwitz skall jag börja läsa Helt vanliga män och sedan får det som sagt bli Stalingrad, såvida jag inte behöver få läsa lite skönlitteratur då. Mrrr. Naziböcker ftw :)

In Extremo i hörlurarna. Funderar på att gå in på Michale Graves sida på Myspace så att jag får lyssna av mig lite, jag har inte så mycket Graves i mp3-spelaren.

Förvånansvärt många kommentarer i bloggen idag, och redan 80+ besökare trots att klockan inte ens är fyra! Ojvoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0