Creepy crawly

Kvitto från AdLibris angående att mina böcker är skickade. Jag undrar vad de tänkte när de plockade ihop mina tre små vackert utvalda böcker? Road.

Mitt illamående gör mig grinig och hängig. Jag har inte alls lust att känna mig som att jag har åkt Virvelvinden sju gånger, så om min kropp inte slutar bråka med mig snart slutar jag fan äta p-piller. Jag skall se om jag fortsätter må illa nu i veckan, då ringer jag barnmorskan på en gång. Det stod ju att man fick räkna med biverkningar i några månader, men jag har inte hur stort tålamod som helst. Med tanke på att illamåendet får mig att låta bli att äta känns det som att det kan vara lite vanskligt. Som sagt, jag har redan tappat nästan fem kilo sedan jag var på Gotland sist, och det är inte alls länge sedan. Alltså bör vi roota för att jag äter, och inte tvärt om.

Det är ju inte precis som att jag har någon nytta av pillren just nu ändå :p
Mår jag fortfarande illa på onsdag ringer jag.

Kommentarer
Postat av: Candy

Jag skall kanske börja käka minipiller. Det är väl lite snällare, har jag inbillat mig? Hoppas illamåendet släpper snart. Det suger att känna det som om man skall kräkas vilken sekund som helst.

2007-04-30 @ 18:10:53
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0