Christfuck

Jag ser ut som en smal galen kyckling klädd i svart. Eller, uh, jag vet inte med det smala. Jag är inte stor på bredden, men jag är ju kurvig så jag ser ju inte ut som en pinne... Jag kanske målar en teckning sedan för att visa. Anyhewww, jag ser ut som en smal GALEN kyckling. Mitt hår är inte alls på lika gott humör idag som igår, ohdamnit.

Nu skall jag räkna småslantar så att jag kan köpa ett äpple eller något sådant, samt en läsk. Så kanske jag till och med lyckas hålla mig vaken under tentan! (men jag slipppppper göra om grammmmatiiiiken!) (dansa skutta tralala)

Wumpscut väcker mig lite. Synd att man inte får lyssna på musik while doing the tent.

Kommentarer
Postat av: Maritha

LYCKA TILL!

2007-04-21 @ 09:54:52
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: Zombie

Tack ^^ Det gick dock åt helvete ;)

2007-04-21 @ 10:36:33
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0