Brains are all we ever get

Drömmen är för rörig. För många små minnen. Skolkamrater sedan jag var nio år, World of Warcraft, en papperskorg, en konstig lärare, min väska fick inte plats i mitt skåp för jag hade en massa annat där, vatten, hav, floder och broar... Jag vet inte. Vi lämnar det därhän.

Idag skall jag bara ta det lugnt! Tänkte spela lite WoW ett tag, och sedan har jag fåt ett paket jag tänkte hämta. Jag tror att det är mina böcker från SF-bokhandeln, de jag beställt från AdLibris i förrgår är det nog knappast. Skall betala mina räkningar också, ifall pengarna har kommit in, så har jag det överstökat.

Angående Vogon så fungerade det igår betala klänningen! Förhoppningsvis susar den nu fram snabbt som sjutton från Tyskland. Den måste komma innan fredag om en vecka. Hjälp mig hoppas! Så den outfit jag hade som plan B och som jag smått nämnde här under gårdagen får i så fall gälla för Vogon månaden därefter. Då hinner jag i lugn och ro köpa skor och allt sådant också, så det är bara bra.

Mrrr. Jag borde köpa bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0