Black as midnight, black as pitch, blacker than the foulest witch

Det här är dagens tanke. TÄNK PÅ SAKEN, håll det intill hjärtat, när det med lite filosofering av allmän sort:

Vad är Satanisk Pajbakare 1&2 utan Ärkenemisarnas Juice och Kaosstaplarens Lärling?
Vad är Gwynne utan Idraz och Eber?
Vad är Lord Knubbdäck utan Thomten och Thorgo?
Vad är Temptatia utan Invincor och Little Falcon?

Och viktigast av allt:
Hellre en vegetarisk potatisfasan än en köttbanan.

(det är faktiskt inte meningen att ni skall förstå.)
(och vet ni vad det finaste är? nu har vi med en vacker alv i vår lilla gruppering också <3)
(vad vore vi tre andra utan Elenaria? ett gäng djävla dårar, that's what!)

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Det råkar ju vara ni tre som är Ondskan i Granskogarna, om man säger så. Det är smickrande att jag på något sätt får vara den som av-dårifierar saker, men jag vet inte om det egentligen är en bra idé ^.^;;; En bossig alv helt utan tidssinne som glatt plockar upp alla dumma idéer och kommentarer och DESSUTOM kommer med egna?
Låt mig sprida min senaste: Det var inte mitt fel, det var min mage. Damen kanske minns att jag orsakat värre än så - det kommer sig av att umgås för mycket med Ärkenemisarnas Juice, tror jag.

2007-04-02 @ 11:41:55
Postat av: Zombielicious

Ja, den är där juicen är mäkta vansklig för språksinnet har jag noterat!
Jag tror att du har börjat ta för mycket intryck av oss, haha, eller så har bara dårskapen spridit sig ändå ^^

Hrm. skall ta tåg om två timmar, har inte ens klätt på mig. Dålig på att göra saker, jag? Icke då! Jag skyller helt klart på att jag är lajvare! ;)

2007-04-02 @ 11:49:13
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Elenaria

Ni är ju den Diaboliska Trion, se mig som er manager *flin* Eh... eller nåt ^.^
Was? Om det inte vore för sista sekunden skulle ju ingenting bli gjort ändå! Jag började Ashika-förberedelserna genom att stressa (iiih, tvättid om jag skyndar mig) så jag har goda förhoppningar om att det skall vara lugnt på slutet istället.
Du är sååå välkommen, iiih! Kramas och prata och yay!

2007-04-02 @ 15:55:34
Postat av: Zombielicious

Ashika? :) Är det japaneslajvet?
Yay! :D

2007-04-03 @ 10:42:01
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0