Thorn in my side.

Jag vaknade på helt fel sida idag, så jag gick till sängs och sov middag mellan ~elva och två. Det var bra, när jag vaknade kände jag mig more human, less monster.

Now playing: Eurythmics - Thorn in my side. (nostalgiiii!)

Jag har sett Kävlinges svar på Pimp Daddy. Det är en blinbling-pensionär med mörk skjorta, flashiga byxor, bling runt halsen, solbrillor och en hot rullator. (hot och hot, dock...) Det roade mig.
Jag har även sett en bil som är helt sönderslagen och söndereldad, beklagligt. Det verkar ha varit en fil bil. ...och plötsligt förstår jag varför det luktade fett av bränt gummi häromdagen.

Var i några butiker, köpte garn till en halsduk till min far, samt två böcker. Sedan köpte jag lite tidningar och mat, samt blev medlem i MedMera. Nu gör det inget att jag handlar på Coop istället för Ica (trots kommunistvibbarna!) för nu får jag bonus och extrapriser. Uppskattas, min ekonomi är inte så stabil som jag gärna vill lura i mig själv.
Började lägga maskorna till pappas halsduk, nöjd eftersom jag hittade precis den färgen jag var pepp på. Skall sticka och se på Big Fish ikväll, så kommer jag nog någonvart med halsduken. Hade liknande plan för morgondagen (dock skall jag städa här hemma först, det är ju lördag) så jag hoppas att jag blir klar med halsduken nästa vecka - då kan jag posta den tillsammans med halsduken jag gjort åt mamma.
Skall försöka komma ihåg att boka tvättid också, hoppas att det finns tid på onsdag eller torsdag, eftersom jag är ledig då... Måndag skulle också fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0