My rodeo Romeo, a cowboy god from head to toe.

Skall snart skutta till tåget. Jag är visserligen fortfarande inter övertygad om att gå till skolan idag, känner mig lite disträ, men... nu är jag ändå vaken och påklädd, så why the heck not?
Sovit gott, men drömde konstiga saker. Jag drömde att jag åkte runt runt på någon konstig vattenbana (man satt i simringar) inne i en Ica-affär där min mamma försökte hitta mig. Så fick jag helt plötsligt anställning där, eftersom sex eller sju tjejer som jobbade där tillsammans hade sagt upp sig på en gång. Då blev jag glad, och sprang tillbaka till mitt studentrum, där mitt ex var, och så vi skickade ut hans kompis i en luftballong på vinden, och började hångla - jag tror att vi hade sex också, men det var precis innan jag vaknade.

Jag vaknade först till vid 04:50. Innan dess drömde jag något om Viktor (igen!?) men jag minns inte vad, även fast det var tydligt just då. Den andra drömmen jagade bort den första...
Jag har banne mig drömt mer om Viktor på en vecka än jag gjort om Anders någonsin, och han var banne mig stamkund i mina drömmar!

Dags att gå nu. Jag slutar tio. Jag har huvudtynga och känner mig helt avtrubbad. Jag vill fortfarande bara återgå till sängläge, men då sover jag bort halva dagen istället, vilket inte är bra.
MÅSTE betala räkningar idag...

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också sova mer :( Men jag är för snäll, så jag jobbar 12-20 på min lediga dag. Oho jaja. Så det är dags att göra sig iordning nu >_

2006-09-29 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0