I höstlig dräkt.

Funderade på att göra om designen på bloggen igen, så att den blir fylld av fina höstlöv och klara varma höstnyanser, men jag lyckades inte göra något kul av det i Photoshop. Den får helt enkelt fortsätta vara rosa tills jag kommer på någon vettig lösning.
Lyssnar på themet till "The Ninth Gate", av Wojchiech Kilar, och allmänt trivs med läget. Min mage är full av goda limpmackor med rökt skinka på, och jag funderar på om jag skall orka gå till affären. Jag behöver juice, mjölk, smör och mat. Om fem timmar stänger Coop och Ica, så det kan ju vara bra om jag lyckas ta ett beslut i frågan innan dess...

Fick brev från mommo idag. Jag har inte läst det än, men jag roades storligen av att hon skickat med ett frimärke åt mig att posta hennes nästa brev med. Hon har även lagt till ett litet Post Scriptum för att upplysa mig om sitt korrekta postnummer, eftersom jag tydligen råkat sätta fel. (posten kommer rätt ändå, SÅ många gator finns det inte i Visby postområde vid samma namn...)
Min mommo är en raring.

Nu skall jag nog surfa lite på www.coolstuff.se och se ifall jag kan hitta något kul att ge mina bröder i julklapp. Fredrik och Ricard är INTE lätta att hitta julklappar till. Pappa kan man köpa vin till, mamma och mommo böcker. Men bröderna? Ye gawds. Småbröder med skumma intressen, eek!
Anyhow, förhoppningsvis hittar jag något på den sidan (det hade gjort mitt liv liiiite ljusare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0