Du är så vacker när du vaknar.

No fun, I'm done
You don't like it, I'd say good-night
I don't need no cry-baby, bye-bye.


Jag är lite frusen. Lyssnar på Stray Cats och filosoferar över läget. Just nu känner jag mig väldigt liten och vilsen igen. Dumma tankar som inte riktigt är på min sida idag. Känner mig en aning paranoid och lyckas inbilla mig ett och annat.
Skall nog gå till sängs strax, jag är trött och vill läsa vidare i min bok.

Jag tycker inte om när mitt hjärta slår såhär, när jag andas oro. Jag har så livlig fantasi, jag har alldeles för lätt för att börja tro saker som det inte ens ligger ett uns sanning i. I mina egna ögon är jag vedervärdig idag. Lite lagom rutten... Ja, ni förstår vart jag vill komma. Just nu är jag inte sams med mig själv, eftersom min hjärna proppar mig full med allehanda spöken och monster.

Jag vill veta besked. Men hur får man svar på frågor man aldrig ställer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0