Your lips are venomous poison.

Jag var i affären med Leo en sådan där glad dag när han skulle göra pannkakor åt oss. (jag är inget bra på att göra pannkakor, men jag tränar!) Det är ett eller två år sedan, förmodligen två, så jag minns inte direkt den konversation vi hade, men jag minns att när han betalade och jag plockade i varor så sade jag något om hentai, vilket fick honom att undra vad det var.

Carina
: "Det är japansk tecknad porr! Det har med bukkake att göra också."
Leo: "Vad är bukkake?"
Carina: "Jag förklarar sedan, det är lite värre än just hentai."

Sedan vände jag mig om. Och fick se. Att bakom mig. Stod en liten dam. En ...japansk dam. Hon såg lite förskräckt ut, så jag började skratta och gick därifrån väldigt snabbt. Lyckat!

Igår var ingen bra dag. Idag verkar dock lovande! Skall snabbstäda lite hemma, diska upp all disk som leker monstrum i köket och sedan sticka på pappas halsduk samtidigt som jag ser på That 70's Show och hänger på helgon. Måste packa också, men det finns det alltid tid för. 

Så. I'd better get going. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0