You want it bad; you want it oh so much.

...jag undrar om de har hemkörning av pizza här i Zombietown?
Sluta obsessa över pizza! Jag kommer ändå inte att klara av att äta den just nu. Nackdel.

NP: Danzig - Soul on Fire

För övrigt tror jag att roten till mitt sömnproblem är mental. Nu har det dock för långt, nu är jag bortom självhjälp. Synd bara att läkare inte inser att jag tycker att det är ett problem att inte kunna kontrollera när jag sover. Det är aldrig kul att somna på ett ställe, vakna på ett annat, och ha låren fulla med blåmärken.
...kanske borde skaffa p-piller för säkerhets skull, eller något, haha. (fast jag filosoferade över p-piller förut. jag har ingen sexuell använding av dem, men det skulle vara skönt att ha koll på saker och ting, och jag tror att de kan hjälpa mot min djävulska mensvärk. nackdelen är dock att sist jag gick på p-piller blev jag moody och frigid. hrrm.)

Aja. Hungrig, men wtf. Kanske kan ta en macka nu, så får vi se hur det blir med kvällsmat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0