Would you forgive me?

Nästa skoltillfälle är på torsdag. Då har vi "frågestund inför tentamen". Så... Vad skall jag nu roa mig med i tre dagar? SÅ kul är det inte att hänga över en grammtikbok tolv timmar om dagen. Om någon har något kul förslag är jag eld och lågor, I tell ya!
Also: Jag behöver festa i helgen. Jag har en jättefin halloween-outfit, så ge mig en jättefin fest att gå på! Okies?

Just nu: Helgon hänger sig, vilket jag stör mig på. Vill fixa lite saker där innan jag raderar mitt konto och försvinner. Gah!
Jag behöver förresten ta lite kort på mina fina skor att visa er. Får se om jag orkar göra något åt det ikväll, hmm.

Sov hos Martin i nättras. Vi har sett på CtM och spelat Dr. Mario. Mmm. Dr. Mario är teh shit! Jag behöver koppla i mitt Sega Megadrive eller mitt SneS så att jag får spela lite tv-spel, då har jag något att göra mellan varven på tentaplugget.

Idag är en bättre dag. Jag börjar ta mig ur förtvivlan. Saker och ting ordnar sig förr eller senare.
...jag vill köpa skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0