While in dreamland.

Väldigt trött. Jag hatar att jag alltid får för mig att jag kan ta sovmorgon direkt när klockan ringer - den ringer ju faktiskt av en anledning.

Drömde väldigt skumt. Vi var i bowlinghallen som låg i en tunnelbanestation. Pablo och Berndt jobbade, men sedan var det något som var farligt (en översvämning på gång?), så jag, Fredrik och Ricard (fast de var små, och var typ ...Napoleon Dynamite och Pedro?) klättrade uppför långa stegar som hängde längs väggarna. Robban jobbade också, uppe i luften, men så fick han sparken för att han misskötte sig, och så tog han vägen (stegen) förbi mig och klämde lite allmänt när han gick förbi. Jag försökte hålla balansen längs en jättesvår horisontal stege (fast jag stod upprätt som vanligt, det var bara stegen som var fel) och kom sedan äntligen in i vårt rum där uppe i luften (i väggen) och lade mig i Ricards säng (då såg han ut som min bror igen) och sov ett tag. Sedan vaknade vi (det var fler som sov), och då skulle vår chef ha genomgång inför årets Hultsfredsfestival, och berättade vad det var för regler för sprit och tält. Tomas Löfquist (var han kanske chefen?) berättade att han brukade stanna kvar i kassorna längre än brukligt var för att kolla eftersläntrare.

Sedan vaknade jag.
Jag har aldrig ens varit på Hultsfred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0