What is thy bidding, my master?

Det är inte utan att man längtar tills håret växer ut. Relativt snabbt går det väl, men... jag ser ut som en bystig pojke när jag är nyduschad. Eller typ... Som Sonic the Hedgehog. Håret står rätt upp i luften och får mig att se jätteskum ut. Jag ser ju inte så tjejig ut när jag är osminkad heller, så det är en ganska maskulin kombination. Ytterligare en fördel med att vara singel! Ingen ser mig när jag är nyduschad, haha.
Sugen på att se hela Star Wars-triologin (4-6). Nackdel: Jag har dem bara på vhs, och jag har ingen video. Feck darnit. Om någon har någon snajdig lösning på problemet så är jag pepp!

NP: Weird Al Yankovic - The Saga Begins

Jag fick i mig en halv tallrik köttbullar med spaghetti. Är lite piggare nu.
Den här veckan har jag, allt som allt, pluggat kanske ...tjugo minuter grammatik? Thank gawd för omtentor. Håhå jaja.

Kommentarer
Postat av: Viktorstella

Great .Now i can say thank you!

2010-04-23 @ 10:57:46
URL: http://viktorstella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0