Things that goes "bump" in the night.

FAWKDARNIT! Min dumma bror har pajat hela min playlist i min iPod!

Carina: "Jag måste ladda min iPod, kan du stänga av min dator när du går att lägga dig?"
Ricard: "Sätt den i min dator istället."
Carina: "Okej, du har inte iTunes?"
Ricard: "Nej."

Idag. Startar min iPod. Upptäcker till min förvåning att jag bara har 26 låtar. TJUGOSEX?! Jag har ju faktiskt 6400 låtar i min!

Ricard: "Jaha, då har du fått in min playlist."
Carina: "Eh, hur har det gått till?"
Ricard: "De lades nog över av iTunes."

Jag dör.
Jag skall resa i elva timmar imorgon, och jag har TJUGOSEX låtar att klara mig på hela resan.
Sitter hos Ida nu, skall få en massa musik av henne. Hoppas att det går att få över dem i min iPod sedan, Ricard får fixa. Jag kan fan inte klara mig på 26 låtar hela vägen hem. I synnerhet inte när det är 26 låtar jag inte gillar.

*ledsen i ögat*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0