They love their parasite god yet they crucify me.

acthung

Fick uniformen igår. Skjortan är förmodligen i storlek XL, men annars sitter den faktiskt bra. Uniformen, alltså. Glad över att skjorta och slips ingick, får se ifall det går att ta in den med lite handsömnad.
Lite trött nu, funderar på att kanske äta något. Jag har hört att mat kan vara bra... Måste verkligen diska också, får ta det under kvällningen.
Just nu funderar jag på om jag skall gå på Hellnight med Lena imorgon eller inte. Det hade faktiskt varit väldigt roligt att gå ut, men jag måste fundera på om jag faktiskt har råd, eller om jag bör låta bli. Det får förmodligen bli taxi hem från Vogon på lördag, och det lär ju kosta en aning. Nackdel!

Vi får se. Frågan är om man kan ringa till Taxi Skåne och fråga dem vad det skulle kosta... Det är nog det smartaste, faktiskt. Får se ifall jag vågar, dock. Min skånskförståelseförmåga är inte på topp, precis. Kan kanske be Simon att ringa att kolla, han förstår ju skånska bättre än vad jag gör.

Äter lite godis, men behöver som sagt äta mat istället.


Kommentarer
Postat av: catrin

jävlar vilken snygg bild, vad snygg du är, och vilken snygg uniform!
ja, så rolig va jag, det va typ allt jag ville säga. kalla mig hjärndöd, men hey, den där bilden ÄR het.

2006-10-15 @ 21:55:32
URL: http://jagtyckerinteomfiskbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0