The beautiful pigeons.

Jag drömde om Marilyn Manson och Masuimi Max, och en massa stegar och sådant i taket igen. Och om ...porrfilm, och bowlinghallen, och hela Pärlans Bowlinglag, och någon kille som hette Micke Sol som var flintskallig och som skulle spela in porrfilm med Manson i huvudrollen. Jag hade en hög foton på mig från när pappa hade någon pärlanfest hemma, där Manson var med, som jag visade Masuimi när hon och jag umgicks. I min säng. Det var forumsträff. I min säng.

Djäkla knepigt det där.
Nu skall jag klä på mig. Är relativt redo inför tentan... Skall sova middag efteråt, tror jag. Jag är så trött, och det har inte blivit mycket sömn i natt, även fast jag förmodligen kan skryta om sex timmar.

Morr morr, sade morgonmonstret.

Kommentarer
Postat av: Mikael Sol

Jag är inte flintskallig :(

2007-12-02 @ 07:25:25
URL: http://tillallajaglegatmed.blogspot.com/
Postat av: Zombie

Hahahahahaha :D
AMAGAD, sjukt kul att det finns en Micke Sol :D

2007-12-02 @ 13:19:35
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0