NIFOC. Oops.

Teh nyvaken. Skall leta rätt på lite trevliga paltor och sedan sätter jag mig i köket med anteckningsblock, pennor, sudd, handouts och grammatikböcker. Djävla grammatiktenta, min ärkenemesis! (men inte som Leo, han är Ärkenemisarnas Juice) Vi får se hur det går. Det blir ju en chans till omtenta igen, men gudars skymning, det hade varit så glorious att klara tentan på första försöket... (apropå det är jag fett nyfiken på hur jag klarade omtentan i fonetik i lördags!)

Funderar på att sätta upp min sänggavel. Fast jag vet inte var alla extradelarna till den är. ...eller om den ens finns här i Skåne. Ack och ve. Min säng ser inte ut som jag vill, den ser mest platt och placerad ut. Jag vill att den skall andas närvaro och se mer ...sängig ut. Eh. Ja. Anyhooo. Jag börjar bli frusen av detta naknande (dagens verb) och kommer inom några få sekunder att avlägsna mig från datorn.
Återkommer när jag tröttnat på grammatiken. ...om en kvart, eller något sådant.

Gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0