Niente.

Ja, det här blir ju en kul helg. Inget åkkort, ingen som vill umgås, ingen mat, ingen lust till något.
Skulle vilja gå att lägga mig igen, men då kommer jag att vara vaken hela natten och det orkar jag inte. Fan också. Jag hatar att inbilla mig att jag har planer, bara för att upptäcka att jag hade fel.
Jag önskar att jag hade ett helgnöje. Eller en kompis som vill umgås. Istället får jag sitta här i min lägenhet och stirra på väggarna. Sure, jag kan plugga grammatik, men det kommer inte ändra det fakumt att jag just nu känner mig djävligt ensam och värdelös.
Jag hatar att det är såhär. Att ingen har tid eller ork med mig, och att jag inte har fler alternativ.
Den här dagen blir bara sämre och sämre. Ärligt talat finns det faktiskt ingenting som skulle kunna pigga upp mig just nu, everything I touch turns to shit.

Jag får gå och läsa igenom mina Preacheralbum igen, eller något. Stänga av hjärnan på något vänster...
Fan.

Kommentarer
Postat av: daniel

Du är bra som du är!!!!!

2006-10-22 @ 11:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0