Le som en fotomodell!

NP: The Cryptkeeper Five - Baby's just a bullet (In daddys gun)

Okej, grammatiktentan. Jag svarade på typ 8 av 10 frågor, mest halvdana flumsvar, men jag gjorde iaf vad jag kunde. Applåder för det.

Anyhooooo. Jag tog en snabbkik införbi SoL-centrum för att kolla om omtentaresultaten kommit och gissa vad? Jag hade 31/35! Fucking djävla VG!! Sjukt svåra fonetikkursen, och jag fick VG! Lycka, oändlig och total lycka. Ler som en djävla fåne också, men what the fuck. Något måste man ju få vara glad åt!

För övrigt:
x Jag har aktiverat mitt bankkort, så jag är inte beroende av banken/Svensk kassaservice varje gång jag behöver pengar.
x Jag ser ut som Wolverine idag. Seriöst, alltså. Mitt hår liknar hans, och jag hade skinnstövlar och skinnjacka. Rawrrr!
x Jag missar inte -trots mina befaringar!- kvällens episode av That 70's Show.

Idag är en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis än en gång honeypie :D
Nu är det dags för sängen. Älskar dig :*

2006-10-28 @ 01:23:33
Postat av: Amundlive

Hello, any body here???

2009-07-09 @ 09:43:47
URL: http://amundlive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0