Knoblauch, Knoblauch!

Jag drömde att jag hade mitt jättelånga hår kvar. Och sedan drömde jag om karaktärerna i Våra Värsta År. Det var ...konstigt. Kände mig matt och illamående när jag klev upp, men det känns lite bättre nu efter att jag har duschat. Skall skutta hem till mommo om tjugo minuter, sedan är jag inte hemmavid förrän ikväll igen. Får se om jag är online något då, jag och mammut skall se på film. Jag har ju laptop, så jag kanske tar henne att ha i knät då. (laptopen, alltså, inte mammut)

Mammut och papput gillade sina halsdukar, förresten. Sade jag det?
Pappas blev bra. Gillar färgen.

...nu har Zzucken länken, nu hoppas jag bara att de köper mobilen. Mamma sade "Då får du ju den i julklapp alltså, och inte i förskott!". Uh, d'uh? Ingen idé att få den INNAN jul ju! Det är ju i julklapp jag vill ha den!

Wenn Liebe in dir ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0