Just to be with you baby, tonight, is my one desire.

Kul att vakna mitt i natten för att upptäcka att saker och ting inte riktigt står rätt till. I synnerhet när det problem som uppstått tar närapå en halvtimme att åtgärda. Gosh darnit. Jag somnade vid typ fyra, och vaknade alltså SJU. Och sedan klev jag upp nu vid nio, efter att ha sovit lite över en timme till.
Skall ägna dagen åt att storstäda här hemma.  Tänkte att jag skulle kunna sova middag en timme eller två sedan, kanske, för att återfå lite spunk. Som sagt, jag skall ut ikväll och vara ute halva natten, så det hade ju varit kul om jag INTE somnar, det första jag gör. På förfesten, eller något sådant.
Not a very brilliant idea.

Satt vaken halva natten igår och fixade lite nya color schemes till Masuimi-forumet. Det var så grått och trist innan; nu kan man ha det snygg rött/svart, tufft svart eller rart hawaii-rött! Håller även på att ta bort ett gäng smilies vars existens är mig en nagel i ögat.

Nåväl. Behöver försöka komma igång med mitt städande nu. Simon och folket (om de blir fler redan där) dyker upp mot kvällningen, så jag har relativt gott om tid på mig att städa samt laga mat och allt sådant, men det hade ändå varit skönt att få det klart relativt tidigt.

(Stray Cats - My one Desire)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0