Du vet att luften den är gratis, den kostar inget alls.

Jag fick förresten ett av de två par trosor jag beställde från LaRedoute. De är ...eh... VÄLDIGT FUCKING GENOMSKINLIGA! Omg. Som luft. Ganska skum modell också, får se ifall jag behåller dem eller skickar tillbaka dem. Jag vet inte om det kostar pengar att skicka tillbaka saker?
När paketet kom trodde jag först att det var strumpebandshållaren jag beställde från Haléns för någon månad sedan, men tji fick jag. BH:n som matchar kommer dock inte förrän i mitten av december; det är ju den jag är nyfiken på! Sometimes I just hate my boobs. Feck darnit, varför kunde jag inte få en normal och mer lättillgänglig storlek?
Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0