Dirty fingernails.

Det DÄR var en rent orgasmisk upplevelse; fläskfilé med bea och pommes och cola. Såg Ghost World while eating, sedan rensade jag hårddisken på onödiga bilder, sorterade de jag hade i åtta nya mappar och har numera 17,3gig ledigt uttrymme i datorn. Inte helt bra, men å andra sidan - 17gig mer än jag hade för några timmar sedan.

Ingrid ringde mig förut, mycket trevligt! Henne har jag i stort inte pratat med sedan medeltidsveckan, och det är typ ...tolv veckor sedan, eller något. (vad är det för vecka nu? 44 eller något?)

Jag är hungrig igen. Den väldigt stora portionen mat fick min magsäck att växa en del, och nu saknar den tjockheten. Skall nog äta lite glass när jag duschat - dumt att låta paketet gå till spillo. (no fucking pun intended!)

NP: Lumsk - I lytinne två

Duscha nu, mmm, värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0