Burn witch, burn.

NP: System of a Down - Snowblind


Djävla Zzucken som fick mig att börja lyssna på dem! Ack och ve. Fast ändå saknar man ju honom, den lilla raringen. Saknar Fredrik också. Fast han och jag har i stort inte pratat alls sedan jag flyttade... Ringde honom några gånger i början, men han hade aldrig tid att prata så jag gav upp. Ricard pratar i alla fall med mig på msn.

Teh nyaken och dödstrött. Skulle lugnt ha kunnat sova några trevliga timmar till -egads vad jag älskar min säng!- men jag måste dels äta lite, och dels komma igång med det där satskapta pluggandet. Dumma dum-grammatik. (Ja, jag står fast vid att "dumma dum-" är den bästa förolämpningen. Det är så ...nedlåtande.)

Blä. Nu har jag i alla fall kläder på mig, ett litet steg för Carina, ett stort steg för mänsligheten. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0