As I watch the sky, I think of you.

Halloween. Ooga booga boo på er!

Känns som att jag är på väg att bli sjuk, jag hoppas att jag känner fel. Min hals är lite öm och svullen, och huvudet känns matt - vilket jag gärna vill skylla på att jag är nyvaken. (ögonen uppvisar ju inte febersymptom i alla fall!)
Somnade typ halv tolv (eller tidigare!) igår, sovit nästan hela natten igenom. Vaknade till några gånger och fick för mig att klockan var jättemycket, men den var inte mer än halv sex, så jag fick lugnt sova vidare. Drömde något jag inte längre riktigt kan greppa, vilket är synd. Det var något intressant...

NP: Jayne Mansfield - As the clouds drift by (väldigt, väldigt söt låt)


Får se ifall jag hittar på något kewl idag. Jag har lite trevlig film att se på, om inte annat. Kvällsmat får bli mackor igen, måste gå till affären och köpa ost och bröd sedan. Mmm, ostmacka <3
Om en halvtimme skall jag gå. Det blåser lite ute idag, och himlen är typ ...brun. Weird.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0