Zombiegaddar?

Det blev pasta till mat. En stor portion, FÖR stor. Nu är jag mätt och rapig, på ett dåligt sätt.

Drömde att jag fick G på tentan, kom i drömmen fram till att det bara var en dröm dock, iochmed att det var rättat av fel lärare. Drömlogik. Insåg när jag vaknade att det faktiskt inte alls var fel lärare, men trots det var det ju bara en dröm. Gah!
Drömde om en äcklig grej också, så jag känner mig helt kräkig. Vill dock inte prata om vad det var, för det är djävligt osmakligt och vidrigt, så ...leave it be.

Jag drömde att jag tatuerade överarmarna också. Djävligt snyggt, faktiskt. En massa old school zombies och sådana saker, wohoo. Jag har funderat lite på om jag skall våga tatuera mig... En zombie-pinuppa hade ju ägt, fakiskt. Om jag bara kunde komma över min smärtskräck så kanske. Och om jag har råd, haha. Jag får väl önska mig tatueringsbidrag i julklapp annars ;)

Igår bakade jag muffins. Det gick snabbt och blev ganska bra, även fast jag bara är noob so far. Jag får bli Satanisk Muffinsbakare senare, orka baka fler just nu.

Någon djävla snubbe hade skickat någon som request om att adda mig som vän på någon djävla sida jag inte ens reggat mig på. När jag ville svara "nej" tyckte sidan att jag skulle registrera mig hos dem. Well, up yours, Marko Karlsson och Tagged i CA! HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0