Why can't we have some guts?

Nu har jag skallen full av röd hårfärg. Förhoppningsvis blir det redigt rött den här gången. So far, so good, men det glider säkert ur när jag duschar.

Fick sms av Lotta! Det var trevligt.
Ricard ringde mig också, så jag kände mig helt populär. Och tjejen i kassan tyckte att jag hade en snygg sjal, haha :)

Jag köpte tre nystan svart garn i affären, så nu kan jag se till att sticka mig en svart vinterhalsduk! Som sagt; lila i all ära, men den är väldigt svår att matcha med resten av mina kläder. Så, jag skall bara få tummen ur och sedan börja sticka. Kanske gör det redan ikväll, funderar på att se på Princess Bride. Behöver fortfarande komma igång med att byta knappar på min vinterjacka; snart nog blir det kallt, och då behöver jag vara väl förberedd.

Hösten är snart över. Det är konstigt. Jag har knappt hunnit märka att den börjat!
Nu har jag varit skåning i typ tre månader. Ändå känns det som att det var häromdagen jag flyttade ner... Tiden rör sig med en märklig hastighet som jag inte blir klok på.

Ikväll är nog en kväll jag skall äta glass. Eller dricka mängder av vatten. Oooh, vatten. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0