Where mah boyz at?

Oj, sov nästan tolv timmar.

Igår hade jag då besök av inte bara tre, utan hela FEM män från gotland. Vi åt pizza, drack té, snackade skit och sedan sov vi, eftersom de skulle gå upp innan sju i morse. Själv vaknade jag till någongång efter att de gått och förflyttade mig från den väldigt hårda och obekväma extrasängen och bäddade istället ner mig i min sköna säng. Mycket bra med gäster som sover i sovsäck - jag behöver inte städa efter dem, wohoo!
De hade lämnat fin lapp på köksbordet också, hoho.

Drömde en massa konstiga saker om ringmuren och medeltidsveckan (tror jag?). Drömde att jag mötte Viktor i strandporten, och att jag sade "Hej", men fick inget till svar förutom en sur blick. Oroväckande.

Eric var för övrigt moderlig och gav mig lite tips på hur jag kan rädda min sjukt snygga femtiotalsklänning som är för liten. Skall ta en sväng ner i källaren sedan, har för mig att jag har lite svart tyg liggande där. Kan ju vara värt ett försök! Eric är duktig mamma.

(Eric fyllde för övrigt ÅR häromdagen, vilket jag kom på igår - en dag för sent! Eric är numera alltså 28 år gammal och vis kines!) GRATTIS SLAMPHÅL, ifall du nu läser här också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0