Where do monsters go?

NÅGOT har påverkat mig, för jag sitter med en reaktion i bröstkorgen och den vill väldigt gärna ut. Jag vet dock inte vad det är, eller varför, men jag känner mig helt fjärilar-i-magen och jag förstår ingenting.

Jag är glad för att Fredrik skrev på msn att han saknar mig! Han var ledsen för att han och jag inte pratat något alls sedan jag flyttade - något jag själv reflekterade över bara häromdagen. Och jag blev helt wheee, för min bror saknar mig faktiskt! <3 Älskade bästaste raraste finaste lillebror.

Fortfarande glad för att Ricard ringde mig, också. Mina bröder är teh shit!

Jag funderade en massa över Anna förut... Kom dock inte fram till något, så jag har inget särskilt att skriva om det, utöver att jag ägnade henne en hel del tankeverksamhet.

Men... what are these feelings? Vad är det som händer i mina små lungor? Jag förstår inte. Jag har mina aningar, dock, men jag tror att jag är lite fel ute trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0