Vill du fly med mig? Allt du har kan vara borta i ett andetag.

Det börjar dra ihop sig till dags att lämna datorn, märker jag, iochmed att jag börjar tappa humöret rejält.
Måste folk bete sig som idioter idag, eller vad? Är det stora idiot-dagen? För det måste jag ha missat!
Lite vanligt hyfs och artighet skall väl banne mig inte vara för mycket begärt? SLUTA BETE ER SOM PUCKON!

Nej, sängdags. Jag orkar inte med er mer idag, ni gör mig bara sur.
Vill någon något får ni skicka sms (ja, för det har ju fungerat bra idag, eller hur?) eller skriva ett msn-msg. (har också fungerat jättebra, jaaadå.)

Långling-Anders skickade sms förut; trevligt, oväntat och uppskattat. Folk borde höra av sig oftare. (själv har jag givit upp hoppet.)

Sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0