The Spiderman is having me for breakfast today.

...varför lyckas jag alltid bli klar nästan en timme i för god tid? Jag är snabbare om morgnarna än jag tror, uppenbarligen. Jag kan börja gå upp vid halv istället för hel timme, så får jag mer sömn och mindre dötid. Visserligen är det skönt att slappna av i några minuter, läsa lite och spela Mahjong, men ändå.

Jag är hungrig... Får försöka stå ut i typ tre timmar så får jag macka och té sedan. Måste sluta köpa så förbaskat mycket Festis, faktiskt. Det är dyrt och inte särskilt nyttigt, om än väldigt gott. Borde plocka med mig en tomflaska och ha vatten istället, vatten är  gott... Får se om jag kommer ihåg det idag. Hade varit bra när jag skall råplugga TEH GRAMMAR sedan annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0