The Haunted made me do it :(

Idag har jag:
  • Nästan somnat på föreläsningen.
  • Pluggat grammatik (hann mest med ordklasser och morfem, påbörjade fraserna) i tre timmar
  • Fryst massor i regnet.
  • Klippt mig. Håret i nacken, och toppat lite. Nu har jag inte hockey längre!
Och det är typ vad man gärna sammanfattar som "it".
Skall plugga en timme med Lina efter föreläsningen imorgon också, då hoppas jag få lite bättre koll på fraser. Det är fraserna och satsindelningen jag har störst problem med, så det är dem jag borde plugga mest på. Jag är rädd inför tentan; Jag pluggar som ett as nu, så får jag UG igen blir jag faktiskt väldigt ledsen.
Dumma min korkade hjärna...

Köpte pinfärsk limpa och lite ost och mjölk, så ikväll blir det macka för hela slanten! Planen är att jag skall få tummen ur och fixa disken också, så håll tummarna att jag faktiskt gör vad jag skall! 

NP: VNV Nation - Rubicon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0