The children of the night.

Idag fyller Sylleriet år! Skall ringa till bowlinghallen om en timme och gratulera honom, samt säga till mamma att ja, jag vill gå på personalfesten den 30:e december! Förhoppningsvis är det tänkt att vi skall vara nyktra då - jag kommer att hålla mig nykter i vilket fall, iochmed att jag inte har ork att vakna bakfull redan på nyårsafton (det är ju det man har nyårsdagen till!)

Martin var här på lite besök, vilket var trevligt. Sjukynk är tråkigt, då är det bra med sällskap.
Idag skall jag få tummen ur och se till att plugga - jag tror att jag ligger efter en hel del. Var så duktig häromdagen och läste igenom nästan hela den ena skolboken - dock har jag kvar att läsa den tjocka boken på fackengelska. Oops. Nåväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0