Ssssssnake-eye.

Relativt vid medvetande, trots att mina odds låg på annat håll. Nåväl.
Idag är jag sådär trevlig och marinblå igen. Om en timme skall jag skutta till tåget och möta Caroline och Magnus på stationen i Lund, och sedan bär det av till IKEA!

Jag behöver städa hemma, samt plugga. Får se, jag är ledig tisdag och torsdag, skall göra skolarbete med Lotta imorgon och på onsdag... Så det får bli plugga på de lediga dagarna, samt efter mitt och Lottas skolarbete imorgon. Funderar på om jag skall försöka röja av köket ikväll; då behöver jag inte dra in till Lund för att plugga på tisdag. Kanske gör jag det ändå; det beror på hur bra jag lyckas plugga hemma och inte.

NP: Unheilig - Stark

...fast idag är jag inte så stark.
Som vanligt så mår jag bäst av att vara ärlig, men jag är alltid lika rädd för konsekvenserna. Det är inte alltid så lätt att vara jag :p
Jaja, ingen idé att kinka över det idag - idag är det vacker höstdag och IKEA som gäller!

Jag uppdaterar er om dagen senare ikväll, när jag är hemma igen! (d'uh!) Nu blir det lite Mahjong i väntan på att klockan skall dra sig lite snabbare mot tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0