Show them wrong, show them right.

Lagom jobbigt att min dator har fått för sig att få ett nervöst sammanbrott nu. Grrr.Tur att jag har min lilla laptop dock, annars hade jag varit ledsen hest.
Skall snart gå till sängs. Jag kollade det andra schemat, och enligt det har jag trots allt bara två timmars föreläsning imorgon, wohoo! Bra det, jag blir så djäkla trött av längre föreläsningar. Två timmar är ibland för mycket, jag tror att jag sover illa.

Har ont i ryggen, känns som mensvärk men det är det inte. Skumt.

Jag köpte en massa kuvert idag, så jag skall börja skicka lite brev till mamma och mommo. Gröna åt mamma, blåa åt mommo. Jag har fortfarande inte LÄST brevet mommo skickade mig i slutet av augusti. Ångest. Får sätta mig imorgon eller något och skriva ett superlångt brev åt henne...

raptorjesus
Mer Raptor Jesus åt massorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0