She cries, children often do when they're cold and hungry too.

Dags för mig att gå till affären. Jag skall posta ett brev innehållande tre tépåsar till en kille i Borås som trodde att jag bara skojade när jag lovade att skicka té till honom; jag skall köpa sconesmix eftersom Caroline genom att berätta om vad hon ätit idag fick mig att bli jättesugen på scones, och jag skall panta lite flaskor jag har i min städskrubb.

Mina ögon värker, och jag pendlar som fan mellan att frysa och att vara jättevarm. Jobbigt att dra i kläderna hela tiden, tycker jag.

Tror att jag, i brist på bättre saker, skall bädda ner mig i sängen sedan och se på lite film och leka lite med min klänning. Kanske se lite Phantom of the Opera, eller något åt det hållet. Visserligen har jag The Princess Bride i datorn, men halva grejen var ju att jag skulle vara nerbäddad i sängen... Jaja, annars får jag ta mitt täcke och knö ner mig i min datorstol; filmen är ju väldigt söt, och jag har en bra datorskärm. Jag har inte sett The Princess Bride på evigheter...

FÖRRESTEN! Om någon vet var man kan köpa King's Quest VII (har jag för mig?) The Princess (eller är det Princeless?) Bride, så låt mig veta! Det är Sierra som har släppt det. Jag hade det när jag var liten, och trots att jag inte klarade en enda bana tyckte jag om det. Skulle vilja försöka mig på att spela det igen, det var ett fint spel med söt musik.
Så, tips emottages tacksamt!

Nu skall jag klä på mig (pyjamas ftw!) och skutta iväg en sväng. Jag återkommer nog med fler värdelösa poster senare.

NP: The Crüxshadows - Marilyn, my bitterness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0