Sedan dagen då han kom släpptes Djävulen så lös.

Lagom uttråkad. Har fortfarande inte orkat mig bort till macken... Måste köpa något att äta också, jag har ätit två mackor idag men behöver mycket mer i magen om jag skall orka. Det börjar bli lite snajvt om pengar, har jag märkt. Mamma var en darling och skickade mig en hundralapp, men den vill jag försöka spara i den mån det går. Jag har lite pengar kvar på bankkontot som jag kan använda, typ en femtiolapp eller något. Som sagt; jag hoppas att det går snabbt att få pengar så fort jag skickat in det där pappret till CSN; det börjar bli lite illa det här.
Så... Gå till macken, var det ja. Sedan skall jag duscha. Ooh, duscha. Varmvatten ftw!

Jag behöver samla mina tankar lite idag. Läsa ikapp mig i skolböckerna, tänka på saker jag behöver tänka på och så vidare. Klockan är bara fem; kvällen är bara barnet, om ens det.

Jag har träningsvärk i magen. Och blåmärken på handleden och på låret. Håhå, jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0