Schweigeminute.

NP: Insane Clown Posse - 12


Duscha är ett mycket snelt dyr. Nu känner jag mig mer mänsklig och mindre sakral, wohoo.
Hungrig, dock, vilket är en nackdel och något jag inte räknat med. Jag har mjölk som gick ut i förrgår, den vågar jag mig inte på. Borde dammsuga (Okej, dagens typo: "Damsmyga") men orka. Så farligt är det knappast.

Jag har insett att det är hål minst på ena hälen på typ ALLA mina par av tjockare strumpbyxor. Note to self: Köp strumpbyxor och varma tröjor till i vinter! (skolan är ju fruktansvärt kall! Jag är så van vid att kunna gå till jobbet i teeshirt och utan långkalsonger; men jag jobbade ju framför en 300 grader varm pizzaugn)

Mensvärk. Jag smärtar, och det vill jag inte. Jag har inte ens fått mens än (sorry) men omg, min rygg är redan helt ledsen på mig. Är detta en förvarning? Är det nu jag borde söka skydd eller skaffa upp mig på lite gift? Herregud, jag orkar inte med att ha TEH PAIN, så det får gärna vara övergående illa kvickt. Snälla?

Kommentarer
Postat av: caroline

man kan dricka skånsk mjöl typ.. fyra-fem dagar efter att de enligt texten har gått ut =)

jag fick mens idag! jag har inte en bulle i ugnen!

2006-11-08 @ 13:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0