One on the dead.

NP: Buddy Holly - Early in the morning

Jag ÄLSKAR Buddy Holly! Hans musik är sjukt bra att ha i bakgrunden när man gör saker; lätt att dansa till, lätt att sjunga med i, och man blir glad av den. Brukade lyssna en hel del på honom när jag städade bowlinghallen; dansade så fint med dammsugaren, haha. Plus att det var en musiker of mine som folk omkring mig faktiskt gick med på att jag lyssnade på på jobbet; de verkade inte helt anti Apoptygma Berzerk heller, men vissa andra artister var väl inte riktigt vad de ansåg "bra musik".

Jag saknar mina arbetskramter. Jag saknar Leif, Bror, Pablo, 7:an, Eric, Sega, Sylve, pappa, mamma, Peter... Vi var ett sjukt bra järngäng till sist; tänk bara på alla rötägg vi fått sålla och sålla ur.
Inga namn nämnda, dock, av hänsyn till personerna jag har i åtanke. Jag vill inte hänga ut folk - även fast jag i stort bara har fjorton läsare av min söta lilla blogg.

Jag borde sluta spela Taipei och istället få i mig lite mat, städa av här hemma och sedan komma igång med mitt pluggande. Om en liten stund skall jag faktiskt göra just detta, så don't fret. Jag är vuxen nu, och klarar faktiskt av att ta hand om mig själv - tro det eller ej! Hoho.

Det var tydligen GGN i helgen... Oh, sjukt skönt att slippa jobba då; Jag gillar inte när leriga män försöker locka in mig i bastun med dem. Det finns inte en chans i helvete att jag skulle gå med en massa snubbar ner där, faktiskt, oavsett om de är gamla och leriga eller unga och militä- well, okej, kanske då, haha!

(jag saknar lite mina militärer, de där första, de där som var så satans snygga hunkar, omg) Mrrrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0