Now! Shrunken heads for every occasion!

NP: ICP - The Juggla

Nu skall jag försöka aktivera mig lite. Det kryper i min hud, och det är obehagligt. Jag har en konstig värme om nacken, som att någon höll mig om halsen, och de flesta kroppsdelar ömmar och värker. Missnöje. Jag VILLE ju till skolan idag! Jag ville träffa folk och plugga och vara duktig och allt sådant!
Skall se ifall jag orkar ta mig in imorgon, annars får jag försöka överleva på onsdag/torsdag. Tenta på fredag.... Hewww. Livet krånglar med mig just nu, dumligheter I say!

Skall se ifall jag kan få hem lite South Park att se på, kanske. Jag är trött på Taipei, och jag orkar inte spela något annat. Och folk är inte så aktiva online, så jag har i stort ingen att prata med. Kanske borde bädda ner mig i sängen med min laptop och dra täcket över huvudet... Laptop <3

Idag har jag haft ganska många besökare, hela 18 sist jag kollade! Oj oj, nästan så att man känner sig populär, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0