No one's gonna save us now, not even god.

Att sitta i en kall skoluniform i snålblåsten på perrongen i Lund är INTE dagens bästa. Jag är helt stelfrusen! Skall leta rätt på en djävligt varm outfit i min garderob och sedan totalduscha tills blodet i mina ådror smält igen.

Jag vill ha mina pengar! Jag hoppas att de dyker upp snart. Så, Caroline: OM pengarna hinner komma innan helgen (vilket jag visserligen misstänker att de inte kommer att göra, eftersom Muprhy avskyr mig) vad säger du då om lite IKEA någon vacker dag i helgen? Annars kan vi kanske ta det på en vardag nästa vecka - jag har tenta kommande helg.

Jag var trea sämst i klassen på grammatiken. Jaja, jag var ju trots allt inte HELT sämst! Det som roar mig mest är att jag fick 1,5 av 2 på en fråga där jag totalt bara har flummat ihop ett svar som jag visserligen visste att jag var på rätt spår med, men jag trodde att de skulle totaldissa mina mystiska försök till en seriös förklaring. Nåväl.
Det får bli grammatikstudier nu fram till nästa helg, varvat med grupparbete med Lotta i Textanalys och whatnot. Blir alltså ganska mycket, men det är trevligt ändå!

Kommentarer
Postat av: caroline

hm hm.. ja det ska väl kunna gå :D söndag passar bra, jag lär vara lite bakis på lördag så =)

2006-11-20 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0