Neotic som bara bråkar och har sig, håhå jaja.

Martin är en bråkapa som slåss och bits och har sig.
Pssh, vilket djävla sätt! Och så har han mage att skylla på MIG!? Omg.

Jag drömde att jag skulle baka tårta till ett födelsedagskalas som Tobbe skulle ha för sin lillasyster. Först var jag dock i ett tv-spel där man sprang runt på bland chokladprickar och mystiska chokladsoldater på tre våningar. Första omgången åt vi upp all choklad, sedan insåg vi att tanken var att vi skulle använda soldaterna och prickarna som ammo/tillhyggen mot den fruktansvärda bossen. Vi sprang alltså igenom banan en gång till när vi spawnat, men klarade inte bossen trots att vi gjorde som man skulle. Så då fixade jag klart tårtan istället, och klättrade runt på det skumma djuret där Tobbes hus fanns, och försökte undvika alla onda män och soldater som klängde kring där. Vi var ute i skogen, på ett stort fält. Det fattades grädde till tårtan, så jag gjorde inbrott hos Tobbe och fixade klart den i hans kök. Sedan var det kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0