My rodeo Romeo, a cowboy god from head to toe.

Vedervärdigt nyvaken. Skulle ha gått upp vid tio, men ställde fram klockan en timme och stal därmed lite extra sömn. Trött som en koala, men det går nog snart över.
Idag skall jag plugga, är det tänkt, eftersom jag har tentamen imorgon. Bläh. Orka! Vi har dock morgontenta, så jag är glad. Visserligen innebär det att jag måste gå upp senast halv sju imorgon bitti, men... hellre morgontenta och hela dagen ledigt, än att ha tenta på eftermiddagen/kvällen igen.
Det ideala hade ju varit att börja tentan klockan nio.

Jag drömde om hästar, Martin, kolonilotter, bowlinghallen, en massa märkliga bilar/fordon, fåglar som åt människor, kungafamiljen, något race i en affär som såg ut som en blandning mellan H&M och ICA, min bror, pappa, maskar, mörker och en massa annat. Lagom weird dröm, haha, jag minns lite av den men inte tillräckligt för att kunna skriva en sammahängande text av det.

Planen är väl att sitta i köket idag, men i så fall måste jag diska och det orkar jag inte. Skall vänta lite grann, så att jag inte somnar direkt när jag börjar plugga. Spela lite Taipei först, kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0