My eyes are blind but I can see.

Nu har jag förhoppningvis snart scones. Jag är stel i nacken och kan inte röra mig så bra som jag önskar, men ...ja... kanske. Något blir det ju, iaf! Mmm, scones... Och så lite o'boy till det! Jag har lite South Park jag kan se på while eating också, det är bra!

Det har regnat ute, men det verkar ha dragit bort igen. Synd. Jag hade gärna haft lite pitter-patter mot rutan...
Nåväl. Funderade på att se vad det finns för möjligheter för att flytta soffan så att den står mer framför datorn - om det går bra kommer jag att lägga mig där ikväll, ynka, tycka synd om mig själv, samt se på Princess Bride. Om det är en dålig idé kommer jag istället att lägga mig i sängen, ynka, tycka synd om mig själv, samt se på Phantom of the Opera eller Köplust eller någon annan trevlig film. Film, ynk och tycka synd om sig själv blir det i vilket fall!

Nacken dödar mig. Jag är soooo in need of lite massage, jag har nacken full av knutar som ingen kan få bort. Sickna tossigheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0