Living dead girl.

Nyvaken, igen. Somnade vid halv elva, gick upp nu vid ett. Trött, slö, hungrig, men orka bry sig.
Skall spela lite Mahjong och drömma om bättre tider, eller något.

Förvirrad av ett SMS som ligger sparat som Utkast; blev det aldrig skickat? Jag fick något som liknade ett svar på det, vilket är märkligt. Jaja, får se sedan när jag rensar utkorgen om det finns med där.
Irriterande: Det går inte att rensa ALLA meddelanden i utkorgen; jag får sitta och plocka bort dem ett och ett. Hej, vad då ovärt?

Får se om jag skall gå till Systembolaget idag eller inte...
Skall gå in på CSN:s hemsida och se hur det fungerar med den där studiebekräftan; enligt klasskamrater skall man beställa samt skicka in den via internet, men jag vet inte om det är via LU eller CSN, så jag får kika runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0