I've fallen into a stranger nightmare.

Nu är det dags för mig att gå till sängs. Plötsligt bara sprang klockan iväg! I mitt huvud är klockan inte mer än nio, men sådan tur har man inte. Nåväl. Räknar med att vara hemma vid fyra imorgon, och sedan är jag som sagt ledig på tisdag. Då blir det plugging galore! Jag vill vill vill klara det ondskapta grammatikprovet; inte bara för att jag vill ha den kursen bakom mig, utan även för att det faktiskt skulle bevisa något för mig. OCH jag skulle uppenbarligen lära mig plugga!

Imorgon skall jag även se till att betala mina räkningar; det är kanske i sista taget, men wtf. Hittills har det ju gått bra med det där!

Behöver göra en budget över julklappar vs. mat sedan också. Det ordnar sig ju alltid på något sätt, men jag vill ha lite kontroll över läget känner jag. Just nu är allt för vimsigt.

Nåväl, sova nu. Det är varmt i min lägenhet och jag vill komma ur kläderna relativt omedelbart!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0