Insane in the brain.

Jag börjar allvarligt talat tappa hoppet. Jag pluggar och pluggar, och jag kan det i teorin - men när jag väl kommer till praktiken blir det bara fel hela tiden. Det kommer att gå åt helvete, jag bara vet det. Fan också. Jag försöker ju! Jag försöker verkligen!
Jag hatar att jag är så satans korkad och svårlärd. Finns ingen att prata med heller - de andra som skall göra omtentan har ju typ samma koll som jag har - ingen. Eller, Lina är ju smart faktiskt. Får höra med henne om vi kan plugga lite tillsammans imorgon efter föreläsningen.

Jag vill ju så gärna få klara den här tentan!

Tvättar. Känner mig husmoderlig. Det är bra bänk att sitta vid där nere. Synd bara att jag inte alls kan få det att fastna. Jag klarar av att dela in saker i fraser. Jag är inte alls lika bra på den primära satslösningen. Och bisatser har jag inte vågat mig på ännu. Jag bör alltså träna mer på primär satsindelning och bisatser. So be it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0