I'm just as human as a human can be.

Jag vaknade kvart i åtta och var jättepigg idag, så jag gjorde en axelryckning och gick upp då istället för att försöka sova en stund till. Vaknade till tidigare också, strax innan sju tror jag, men då somnade jag om igen.

Drömde något skumt om Viktor, bowlinghallen, Noelias lillebror, en konstig vakt och en bil som krånglade. Det var med någon form av monster också, katter, vikingagatan, brevbärare och stäppfolk. Jag minns inte så bra, men allt var väldigt konstigt och förvirrat.

Så! Idag skall jag vara duktig och plugga grammatik - jag ser nästan fram emot det! Misstänker dock att jag kommer att sitta en halvtimme och sedan tröttna, men som sagt är planen att jag skall försöka hålla ut såpass att jag kan ta tjugo i fyra-tåget hem sedan. Beroende på hur långt jag kommer iochmed detta får vi se när nästa längre pluggpass blir - tentan är om en och en halv vecka så det är bra att jag faktiskt kommer igång redan IDAG med uppfriskandet av minnet. Håll tummarna för mig, är ni snälla, jag vill så gärna klara det här.

NP: The Proclaimers - I'm gonna be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0