I want your skull, I NEED your skull!

Hemma igen. Jag gick efter en timme, jag och några till. Gjorde så gott jag kunde, har jag tur klarar jag det - men jag räknar inte med det. "Förklara följande begrepp" innebar fem ord jag aldrig hört förut. På de fem gjorde jag kvalificierade gissningar på fyra, har jag tur så var det inte HELT dåliga gissningar. Jag gjorde ett överslag och tror att jag får 16 poäng - 20 poäng krävs för G. Jaja.
Kollade grammatiktentan också - U, precis som jag misstänkte, men poängen var inte alls utsatta så jag får hålla mig till måndag innan jag får veta exakt HUR dålig jag var.

Tänkte lägga mig nu några timmar, jag sov oroligt i nättras och min hjärna vill explodera av trötthet. Alltså tror jag att lite sömn skulle vara på sin plats.
Klockan är ju bara tio, så det är ju ingen större fara om jag sover två-tre timmar - dagen blir ju inte förstörd av det.

(idag stavar jag som en kratta. har fått sudda som en galning under tentan, jag vetefan vad mina fingrar sysslar med, suck.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0